در زمستان چه نوع لباسی بپوشیم

در زمستان چه نوع لباسی بپوشیم

با شروع فصل زمستان و کاهش دما ، مردم به طرق مختلف به دنبال گرما هستند.یکی از روش ها برای گرم ماندن در فصل زمستان پوشیدن لباسهای زمستانی است.هدف از پوشیدن لباس های زمستانی ، محافظت از بدن در برابر وزش باد ، باران ، برف و سرما است.

لباسها هوای اطراف بدن را گرم نگه می دارند و از از دست دادن گرمای بدن جلوگیری می کنند ، در نتیجه ، ما احساس سرما نمی کنیم.در میان انواع پارچه ها ، پارچه های پشمی میتوانند گرمای بیشتری را حفظ کنند.برای استفاده از لباسهای پشمی بهتر است که زیر آنها لباسی از پارچه های نخی بپوشیم.

جهت اطلاع از قیمت پارچه آکسفورد با مجموعه ایران تترون ارتباط برقرار کنید.

بهترین پارچه ها برای لباسهای زمستانی و پاییزی

هر دو الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی ، برای ایجاد طیف گسترده ای از پارچه های زمستانی استفاده میشوند.پارچه های طبیعی و رایج شامل پشم ، کتان ، ابریشم ، چرم ، کنف و پنبه هستند و پارچه های مصنوعی یا ساخته شده توسط انسان شامل پلی استر ، نایلون و آکریلیک میباشند.

بهترین پارچه ها برای لباسهای زمستانی و پاییزی

پنبه – پنبه پارچه ای است که از آن میتوان هم برای دوخت لباسهای زمستانه و هم تابستانه استفاده کرد.از پارچه های پنبه ای با ضخامت کم برای لباسهای تابستان و پارچه های پنبه ای ضخیم برای تهیه لباسهای زمستانه استفاده میشود.این نوع پارچه برای کسانی که به لباسهای پشمی حساسیت دارند ، انتخاب مناسبی است.

چرم – چرم نوعی از پارچه است که برای تهیه لباسهای زمستانه انتخاب خوبی است.این پارچه یک نوع پارچه منحصر بفرد است ، زیبایی خاصی دارد ، با دوام است و میتواند از بدن شما در برابر سرما محافظت کند.البته لباسهای چرمی نیاز به مراقبت ویژه ای دارند.پارچه های چرمی دو نوع هستند.پارچه های چرم طبیعی که از پوست حیوانات تهیه میشوند و پارچه های مصنوعی که منشاء غیر طبیعی دارند.

پارچه چرمی

پشم – پارچه پشمی یک پارچه فوق العاده گرم است و معمولا از پشم گوسفندان بدست می آید.پشم یک پارچه سبک و نسبتا بادوام و مقاوم است.پشم در انواع و اقسام وزن و بافت موجود است و یکی از گرم ترین پارچه ها است.پشم های ریز نسبت به پشم های درشت خارش کمتری دارند.پارچه پشمی بهترین انتخاب برای لباس های بیرونی در آب و هوای سرد است.

دامنه پارچه های زمستانی بسیار زیاد است.تنها نقطه مشترک این پارچه ها این است که همه آنها از عایق حرارتی بالایی برخوردار هستند.از آنجا که در زمستان باید لباس بیشتری بپوشید ، پارچه هایی که می پوشید ، باید هم گرم و هم راحت باشند.جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه سایر مقالات فروشگاه ایران تترون را مطالعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *