لباس مناسب تابستان

لباس مناسب تابستان

لباس مناسب تابستان

آفتاب تابستانی تابناک می تواند باعث شود شما عرق کنید ، کم آب شوید و حتی دچار گرمازدگی شوید. با این وجود می توانید با پوشیدن لباس هوشمند و پوشیدن لباس های مناسب برای مقابله با گرما از برخی از این مشکلات جلوگیری کنید. در این مقاله با فروشگاه ایران تترون همراه باشید تا انتخاب مناسبی در پوشیدن لباس در تابستان داشته باشید.

لباس مناسب تابستان

به پارچه های نخی

پنبه عرق را از بدن شما جذب می کند و به آن اجازه می دهد تا در هوا تبخیر شود. مانند حوله عمل می کند ، رطوبت را از پوست شما دور می کند و از رشد باکتری ها جلوگیری میشود.. این باعث می شود پارچه ای مناسب برای تابستان باشد ، زیرا شما را خنک نگه می دارد و از عفونت ها جلوگیری می کند. شما باید تا حد ممکن از پارچه های مصنوعی خودداری کنید ، زیرا برخلاف پنبه و سایر پارچه های طبیعی ، بیشتر پارچه های مصنوعی نفس نمی کشند. بنابراین وقتی عرق می کنید ، عرق مانند آن خشک نمی شود. بنابراین پارچه نخی پیراهن بهترین انتخاب در تابستان برای شما می باشد.

انتخاب رنگهای روشن

رنگ هایی مانند سایه های سفید ، زرد ، بژ و سایر رنگ های روشن باعث خنک شدن شما می شوند ، زیرا آنها اکثر پرتوهای خورشید را به جو باز می گردانند. از طرف دیگر پارچه های تیره تمایل به جذب این پرتوهای و به دام انداختن گرمای آنها دارند و باعث می شوند احساس گرمتری کنید.

لباس های گشاد بپوشید

در تابستان ، از پوشیدن لباسهای تنگ که شما را محدود می کند ، خودداری کنید. رگهای خونی شما در تابستان رقیق می شوند تا بدن شما بتواند خود را با خنک شدن گرما از پوست خود خنک کند ، بنابراین پوشیدن لباس های گشاد باعث می شود تا خون شما آزادانه گردش کند.

سبک های لباس مناسب را انتخاب کنید

تابستان مترادف با شلوارک ، لباس و لباس بدون آستین است ، اما دقیقاً این لباس های ایده آل برای این فصل نیستند. آنها پوست شما را در معرض پرتوهای خورشید قرار می دهند و مشکلی از قبیل آسیب اشعه ماوراء بنفش و گرمازدگی را به وجود می آورند. در حالی که ما قرار است قبل از بیرون آمدن از ضد آفتاب استفاده کنیم ، بسیاری از مردم این کار را انجام نمی دهند و پوست خود را آسیب پذیر و در معرض دید خود قرار می دهند. گرما همچنین پوست شما را خشک می کند و باعث می شود سفت و مستعد پیر شدن و چروک شود. اگر در مورد آن فکر کنید ، افرادی که در بیابانهای خاورمیانه زندگی می کنند ، لباس های گشاد و پوشیده ای می پوشند که آنها را از سر تا انگشتان می پوشاند ، در درجه اول برای محافظت از آنها در برابر گرمای سوزان. گزینه های ایده آل لباس برای تابستان شلوارهای گشاد و مانتوهای گشاد و خنک می باشد.

لباس مناسب تابستان

نتیجه گیری

در طول تابستان ، ما به طور معمول از لباس های نخی با رنگ روشن استفاده می کنیم . تابستان ها زیاد عرق می کنیم. پارچه های نخی جذب خوبی برای آب است. بنابراین ، عرق بدن را جذب می کند و عرق را در جو قرار می دهد و باعث تبخیر سریع تر آن می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *