پارچه نخی مانتویی

پارچه مناسب مانتو اداری

خانم ها به شیک پوشی اهمیت زیادی میدهند. مانتو بیشترین کاربرد را در لباس های زنانه دارد. در اصل با اولین نگاه به هر خانم ،مانتو یا چادر او به چشم می آید. خانم هایی که سرکار میروند به خصوص در ادارات نیاز به مانتو بیشتر دارند. ولی این را همه میدانند که هر مانتویی مناسب محل کار نیست . و حتما باید مدل خاصی باشد  و حتی بعضی ادارات فرم خاصی دارند که حتی رنگ مانتو اهمیت پیدا میکند.

مانتوهای اداری چون زیاد استفاده میشوند و در طول روز پوشیده میشوند باید جنس خوبی داشته باشند تا دوام مانتو زیاد شود. برای انتخاب پارچه مناسب مانتوهای اداری باید دقت زیادی کرد و نکات مهمی را مورد توجه قرار داد. اگر می خواهید این نکات را بدانید ادامه مقاله را بخوانید.

به طور متوسط هر خانم ایرانی سالانه 6 عدد مانتو خریداری میکند یعنی هر دو ماه یک مانتو. با این حساب مانتو از پرفروش ترین لباس ها در بازار است . و این باعث شده تا رقابت بین تولید کنندگان مانتو و پارچه زیاد شود. از طرفی هم این رقابت باعث گیج شدن خریدار میشود زیرا تنوع در طرح و رنگ بسیار است. اما همهی این مانتوها جنس مناسب ندارند. برای خرید مانتو باید به مواردی مانند فصل خرید مانتو و مکانی که قرار است مانتو در آن جا پوشیده شود و مدل مانتو توجه کرد.

پارچه نخی مانتویی

جنس پارچه:

در بازار تنوع پارچه مانتویی زیاد است که خریداران را سردرگم میکند. اما اگر از قبل جنس پارچه را انتخاب کرده باشید و خصوصیات آن پارچه بدانید بدون نیاز به گشتن زیاد در بازارها میتوانید پارچه مورد نظر خود را از فروشگاه هایی که به فروش عمده پارچه میپردازند ، خریداری کنید. این فروشگاه ها عمدتا قیمت های مناسب تری دارند.

انواع پارچه:

پارچه ویسکوز: این پارچه در اصل همان پارچه نخی مانتویی است که به خاطر جنس خنک و نخی آن در فصل تابستان طرفداران بسیاری پیدا میکند . این پارچه بیشتر مناسب مانتوهای اداری و اسپرت می باشد. اگر قصد خرید پارچه را دارید و نمیتوانید جنس آن را تشخیص دهید. مقالات قبلی را بخوانید تا کیفیت و مرغوبت پارچه را تشخیص داده.

پارچه تابستانه:

فصل تابستان به خاطر گرما باید از پارچه های خنک استفاده کرد و معمولا پارچه های خنک نازک هستند ولی برای خرید پارچه مناسب مانتو اداری در فصل تابستان نمیتوان از هر پارچه ای استفاده کرد. بهترین پارچه برای این فصل پارچه شانتون ، کنفی ، اسکاچی و لنین می باشد . این نوع پارچه نخی برای مانتو اداری نیز مناسب است.

پارچه نخی مانتویی

مانتو اداری:

همانطور که گفته شد پارچه برای مانتوهای اداری باید خصوصیات خاصی داشته باشد. برای مثال پارچه نباید زود چروک شود زیرا این مانتوها معمولا با شلوار ست دوخته میشوند و قضیه ی چروک شدن اهمیت پیدا میکند. چون ساعات زیادی از این مانتو اسافاده میشود باید دوام زیادی داشته باشد. با این شرایط پارچه هایی که برای مانتو اداری استفاده میشود ، پارچه های فاستونی، ویسکوز، پرادو، فیونا، پرشیا، ترگال و کجراه و … می باشد.

معمولا مدیران ترجیح میدهند که کارمندانی شیک پوش داشته باشند و فرم مانتو و لباس کارمندان در شیک پوشی آنها تاثیر دارد.بنابران سعی دارند برای خرید فرم از پارچه های مرغوب استفاده کنند . پیشنهاد ما برای مدیران که به دنبال پارچه های متنوع با کیفیت عالی هستند فروشگاه ایران تترون می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *