پارچه نخی پیراهن

لباس راه راه بپوشید

تاریخچه:

لباس با پارچه راه راه از زمان های خیلی قدیم مورد استفاده انسان ها بوده است و تا کنون هیچ وقت شاهد از مد افتادن این طرح نبودیده اید در حالی که بقیه ی طرح های پارچه ها مدت زمانی مد میشوند و بعد از گذشت چند مدت از مد میروند و دیگر کسی از آنها استفاده نمیکند. اما تا به حال دقت کرده اید که پارچه های راه راه چه عمودی باشد و چه افقی همیشه مورداستفاده بوده و زیبایی خود را حفظ کرده است.

البته باید گفت در سالیان قدیم این پارچه برای افراد خاص استفاده میشد. و نماد خوبی نبود . مثلا لباس زندانیان  ، جلادان و یا دلقک ها از این طرح راه راه استفاده میشد. و فروش عمده پارچه با طرح راه راه برای دوخت لباس این افراد بود. اما با گذشت زمان جنبه ی پارچه راه راه تغییر کرد و تا جایی که حتی ستارگان سینما و مدلینگ ها از این پارچه استفاده میکنند.

3

پارچه با طرح راه راه زیبایی خاصی دارد اما به شرط آنکه به درستی و در جای خود استفاده شود. یعنی اینکه بدانیم کدام رنگ ها را با هم ترکیب کنیم و یا در کنار چه رنگی پوشیده شود. حتی اینکه راه راه عمودی باشد یا افقی هم نیز مهم است. ما در این مطلب سعی داریم  چند مورد استفاده از پارچه راه راه را به شما معرفی کنیم.

تاثیرات پارچه راه راه :

پارچه راه راه تنوع زیادی دارد یعنی برای طراحی انواع لباس ها کاربرد دارد . مثلا برای پارچه مانتویی نخی و یا حتی لباس راحتی و… کاربرد دارد. الگو کشیدن و طراحی لباس با پارچه های راه راه روش خاصی دارد و کمی مشکل است. پارچه ای که بیشترین تاثیر روی اندام را  دارد ، پارچه راه راه می باشد. در ادامه تاثیرات پارچه راه راه بر اندام را توضیح خواهیم داد.

راه راه افقی:

این مدل از پارچه زیاد مورد استفاده نیست به خصوص برای افراد چاق. راه راه افقی فرد را چاق و کوتاه نشان میدهد. ولی اگر اندام خوبی دارید و کمی چاق نشان دادن شما را زشت نمیکند . راه راه افقی بپوشید . زیرا جلوه و زیبایی بیشتری دارد.

راه راه عمودی:

طرح راه راه عمودی برای افراد چاق بسیار مناسب است زیرا  آنها را لاغر و کشیده نشان میدهد به خصوص اینکه راه راه ها سفید و مشکی نزدیک به هم باشند. حتی آقایانی که شکم بزرگی دارند پارچه نخی پیراهن مردانه با طرح راه راه مشکی و سفید بپوشند.

به این نکته حتما توجه کنید که راه راه عمودی باید نزدیک به هم باشند در غیر این صورت برعکس عمل میکند و فرد را چاق نشان میدهد.

پارچه نخی پیراهن

ترکیب لباس ها:

اگر فرد چاقی هستید و میخواهید با لباس های راه راه خودتان را باریک نشان دهید. نباید تمام لباسهایتان راه راه باشد. به طور کلی اگر لباسی میپوشید که راه راه است بقیه ی لباسهایتان باید ساده باشد. مثلا اگر تاپ سفید و مشکی راهراه میپوشید دامن یا شلوار مشکی و یا سفید یک دست بپوشید تا زیبایی لباستان بیشتر جلب توجه کند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *