رفع چروک لباس در نبود اتو

روش هایی برای رفع چروک لباس در نبود اتو

اوه، اتو کردن.ممکن است شما بعد از دوش گرفتن متوجه چین و چروک‌های پیراهنی شوید که میخواهید آن را بپوشید.شاید شما در سفر هستید و چمدان شما به بلوزتان مهربان نبوده و اتو اتاق هتل شما شکسته است یا شاید در خانه هستید، اما در واقع صاحب اتو نیستید.ما در اینجا چند راه بی دردسر را برای رفع چین و چروک لباس در نبود اتو گردآوری کرده ایم.

رفع چروک لباس در نبود اتو

روندهای مد می آیند و می روند، اما یک چیز وجود دارد که به نظر می رسد همه با آن موافق هستند: چین و چروک لباس یک مسئله بزرگ است.هیچ کس نمی خواهد در پوشیدن لباس های چروک گیر کند.اما شما همیشه نمی توانید از چروک لباسهایتان جلوگیری کنید، به خصوص اگر در مسافرت هستید و مجبور هستید وسایل خود را در یک چمدان قرار دهید.خوشبختانه، با روش های که در ادامه توضیح میدهیم از شر آن چروک‌های مزاحم خلاص می‌شوید، حتی زمانی که به اتو دسترسی ندارید.

  • از اتوی مو استفاده کنید

اتوی صاف کننده مو برای صاف کردن پارچه نخی پیراهن عالی است.اتو مو فقط برای حالت دادن به موهای وز استفاده نمی شود.این وسیله برای صاف کردن یقه و سرآستین پیراهن به خوبی عمل می کند.یک پارچه مرطوب بردارید تا هر محصولی را قبل از گرم کردن از روی اتوی مو پاک کنید تا به لباس شما منتقل نشود.

هنگام اتو کردن یک تکه لباس برای اولین بار، ایمن‌ترین کار این است که از کمترین درجه حرارت شروع کنید و ممکن است لازم باشد چندین بار آن را روی ناحیه چروکیده بمالید تا موثر باشد.همچنین ممکن است در پیمایش زوایای عجیب و غریب مانند نواحی زیر بغل مشکل داشته باشید، اما فقط صبور باشید-شما می توانید با کمی تلاش تمام این چین و چروک های مزاحم را از بین ببرید.

راه هایی برای رفع چروک لباس بدون اتو

  • از سشوار استفاده کنید

در اینجا یک ابزار زیبایی دیگر وجود دارد که چین و چروک را از روی لباس شما پاک می کند و آن چیزی نیست جز سشوار!گرمای سشوار نیز می تواند برای رفع چین و چروک لباس شما در نبود اتو مفید باشد.این روش برای کسانی که در سفر هستند و خود را بدون اتو می‌بینند عالی است، زیرا اکثر هتل‌ها و مراکز اجاره‌ای دارای سشوار هستند.در این مورد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که لباس را روی جایی آویزان کنید و جریان هوای گرم را روی چین و چروک ها، از حدود دو اینچ فاصله بگیرید.

  • رفع چین و چروک لباس هنگام حمام بخار

هنگام گرفتن یک حمام بخار طولانی و آرامش بخش، می توانید از بخار برای رفع مشکل دیگری نیز استفاده کنید: اتو کردن لباس ها.لباس را روی چوب لباسی قرار دهید و بدون خیس شدن ، آن را تا حد امکان به بخار نزدیک کنید.مطمئناً چین ها پس از مدتی کاهش یافته یا به طور کامل ناپدید می شوند.

  • اسپری کنید و آویزان کنید

به آرامی روی نواحی چروکیده لباس آب بپاشید و آن را خشک کنید.با خشک شدن، چین و چروک ها نیز به همراه آن از بین می روند.اما این روش روی مواد نازکتر مانند ابریشم موثرتر است.

  • حوله مرطوب

لباس خود را روی یک سطح صاف (ترجیحاً سفت) بگذارید و یک حوله مرطوب روی آن قرار دهید.آن را فشار دهید تا نواحی چین خورده صاف شود.سپس لباس را آویزان کنید و بگذارید در هوا خشک شود.

  • استفاده از کتری بخار

مفهوم پشت کتری بخار شبیه به روش دوش گرفتن است، اما این روش برای چین‌های کوچک‌تر و سبک‌تر مؤثرتر است.یک کتری را تا زمانی که آب جوش بیاید گرم کنید و قسمت چروک شده لباس خود را حدود یک فوت از دهانه بخار دور نگه دارید تا زمانی که چروک ها محو شوند.

رفع چروک لباس در نبود اتو

  • از یک قابلمه برای رفع چروک لباس های خود استفاده کنید

اگر هیچ یک از نکات بالا امکان پذیر نیست، می توانید یک اتوی موقت با قابلمه یا تابه ایجاد کنید.این روش مستلزم داشتن آب بسیار داغ در داخل قابلمه و اتو کردن لباس‌هایی است که روی سطح صاف قرار گرفته‌اند.ابتدا کف تابه را به خوبی بشویید تا باقیمانده مواد غذایی روی لباستان باقی نماند.در مرحله بعد، آن را روی حرارت ملایم برای چند دقیقه گرم کنید و سپس آن را مستقیماً روی پارچه چروکیده مانند اتو بکشید.این یک روش بسیار مؤثر است، اگرچه روشی بسیار ایمن نیست.بهتر است ظرف را تا نصف یا حتی کمتر از نیمی از ظرفیت آن پر کنید.

نتیجه

چروک زدایی لباس‌هایتان تنها با اتو کردن انجام نمی شود ، بلکه راه‌های خلاقانه‌ای وجود دارد که می‌توانید از طریق آنها به این هدف برسید.ما نکات و ترفندهای مختلفی را برای رفع چروک لباس هایتان بدون اتو ارائه کردیم.باید در نظر داشت که برخی از لباس های سرسخت وجود دارند که به روش‌های ذکر شده در بالا صاف نمی شوند، اما امتحان کردن آن هرگز ضرری ندارد، درست است؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *