پارچه نخی مانتویی

فروشگاه ایران تترون در اين بخش به صورت ماهانه بيش از ده ها طرح به شما علاقه مندان پارچه هاي ١٠٠٪؜ طبيعی عرضه و معرفی خواهد كرد. تنوع و طرح بندی پارچه نخی مانتویی در فروشگاه ایران تترون  آنقدر گسترده و وسيع است كه می تواند هرگونه سليقه ای را به خود جلب کرده و هر گونه نیازی را بر طرف سازد. بانوان به زیبایی پارچه ایی که بر تن می کنند بسیار اهمیت می دهند، خوشبختانه پارچه های فروشگاه ایران تترون به گونه ای است که جواب گوی هر سلیقه ایی می باشد.

مشخصات پارچه

  • انواع پارچه ها از شبکه های نخ یا الیاف طبیعی و یا مصنوعی تشکیل می شوند.
  • بسته به نحوه قرارگیری الیاف و ساختار پارچه، خصوصیات فیزیکی پارچه مشخص می شود.
  • پارچه از روش‌های بافت تاری-پودی، بافت حلقوی (کش‌بافی یا قلاب بافی)، روش های بی بافت، گره زدن و … تولید می‌ شود.
  • انواع پارچه‌ ها بسته به نوع متریالی که در ساخت آن ها استفاده شده است به انواع گوناگونی از جمله پنبه‌ای (نخی) مانند پارچه مانتویی نخی، پشمی، ابریشمی و … تقسیم بندی می شوند.

خرید اینترنتی پارچه نخی مانتویی

فروشگاه ايران تترون اين مژده را به شما عزیزان می دهد كه در زمان خرید به هيچ وجه لازم نيست نگران قيمت انواع پارچه ها از جمله پارچه لنین، پارچه نخی و یا پنبه ای باشيد. پارچه های نخی مانتویی علاوه بر خاص بودن هر طرح و نقشه از نظر زيبايی و شكيل بودن، مطابق با آخرين طرح و مد روز دنيا نیز می باشند. با خرید از فروشگاه ایران تترون می توانید اطمینان حاصل کنید که لباسی که بر تن خود کرده اید علاوه بر کیفیت و بهترین طراحی نقشه جامعه، مطابق با مد روز است. پارچه مانتویی نخی عرضه شده توسط مراکز فروش پارچه باید به گونه ایی باشند که علاوه بر تنوع در طرح و رنگ بندی از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار باشند.

پارچه های نخی مانتویی نسبت به سایر پارچه های لباسی دیگر، کمتر چروک می شوند. حتما بار ها دیده اید که بعضی از پارچه ها به گونه ایی هستند که خیلی سخت اتو می شوند، خوشبختانه این نوع پارچه ها اتو خور بسیار خوبی دارند. این ویژگی پارچه های نخی مانتویی باعث شده است تا امروزه موارد استفاده از آن ها افزایش یابد.

پارچه نخی برای مانتو

پارچه نخی از خاصیت های بسیار زیادی برخوردار هستند. پارچه هايی كه از الياف طبيعی (پنبه) تشكيل شده باشند، بسيار مناسب برای پوست بدن انسان است، پارچه های نخی باعث می شوند گردش هوا بين پوست بدن شما و هوای خارج به راحتی انجام شود.

الیاف مصنوعی پلاستیکی برخلاف الیاف طبیعی، برای پوست بدن بسیار مضر هستند و افراد در صورت استفاده از آن ها احساس خوبی نخواهند داشت.

از پارچه های مانتویی که از جنس نخ هستند برای تولید مانتو نیز استفاده می شود، چرا که این نوع پارچه ها در طرح ها و نقش های متنوع وجود دارند و پاسخگوی همه سلیقه ها هستند.

مزایای پارچه نخی مانتویی

  • در حال حاضر بیش از 300 طرح پارچه نخی مانتویی برای استفاده و نیز دوخت مانتو در فروشگاه ایران تترون موجود است.
  • نظیر و همانند این گونه پارچه ها در هیچ کجای بازار و رقبای این صنعت یافت نخواهید کرد و تمامی طرح ها و نیز اصل متریال 100% cotton مختص به فروشگاه ایران تترون می باشد.
  • همه پارچه ها تک رنگ و تک نقش و با قیمت عالی در مقابل کیفیت بالایی که دارند به فروش می رسند.
  • در حال حاضر کشور های اروپایی و توسعه یافته پارچه ها با الیاف طبیعی را جایگزین پارچه های الیاف مصنوعی کرده اند چرا که از هر نظر الیاف طبیعی نسبت به مصنوعی برتری دارند. به همین خاطر فروشگاه ایران تترون پارچه های اروپایی با کیفیت عالی و قیمت مناسب را در اختیار هموطنان عزیز قرار داده است.
  • تنوع بالای کار ها باعث شده است که در هر ماه نقش های جدید اضافه شده و پاسخگوی تقاضای همه مشتریان باشد.

کیفیت پارچه نخی

کیفیت همه کار های کتان با تضمین و آزمایش است.

تار و پود پارچه نخی برای مانتو کاملا کتان و حتی یک درصد پلاستیک و یا الیاف مصنوعی داخل آن ها استفاده نشده است.

پارچه های نخی پس از شستشو، طراوت و لطافت قبل را دارند و هیچگونه تغییر رنگ پیدا نمی کنند. هنگام شستشو به راحتی لکه از روی پارچه نخی از بین خواهد رفت. پارچه های نخی مانتویی با همه نوع شستشو سازگار است.

کاربرد پارچه نخی

پارچه های کتان به دلیل تنوع بالا و نقش های جذاب در صنعت پیراهن مردانه، مانتو، بلوز زنانه، شومیز و … قابل استفاده هستند.

فروش پارچه نخی مانتویی

سفارش محصولات همچون پارچه نخی پیراهن و… به صورت حضوری و هم به صورت مجازی از طریق سایت، کانال رسمی تلگرام و پیج اینستاگرام و یا به صورت تلفنی قابل انجام است.

ارسال به سراسر کشور انجام می گیرد و مشتری پس از انتخاب محصولات که به صورت حرفه ای و دقیقا مشابه نمونه واقعی عکس برداری شده،می توانند سفارش خود را ثبت کرده و در سریع تر زمان ممکن دریافت کنند.

پارچه مانتویی نخی

قیمت پارچه نخی مانتویی

خرید پارچه نخی مانتویی